فريزبي ( Frisbee )
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

فريزبي ( Frisbee )

قیمت: 7000 تومان

فریزبی یا بشقاب پرنده، وسیله ای ورزشی و سرگرم کننده، که طرفداران بسیاری در اروپا و امریکا دارد. فریزبی یک رشته جذاب و مفرح می باشد که از پنج سبک مختلف تشکیل شده است .
نجام این رشته ورزشی موجب تقویت هردو سیستم غیر هوازی و هوازی ورزشکاران می شود و علاوه بر تقویت دستگاه قلبی و عروقی باعث بالا رفتن آمادگی جسمانی شده ضمن آنکه در بعد روانی نیز تاثیرات شگرفی را بر روی افراد می گذارد. این ورزش همچنین موجبات تخلیه هیجانی را نیز فراهم ساخته و بدلیل قابلیت انجام این رشته ورزشی به صورت خانوادگی می تواند روابط خانوادگی را نیز تحکیم ببخشد این بازی توسط یک بشقاب پلاستیکی که عمق آن ۲ سانتی متر و در قطرهای متفاوت بر اساس رشته مربوطه و با وزن ۱۴۰ الی ۱۷۵ گرم انجام میشود.
فکر طراحی این صفحه مدور پلاستیکی در سالهای دهه ۵۰ به فکر اقای والترفردریک موریسون رسید در سالهایی که با همسرش در سواحل کالیفرنیا با یک تابه کوچک کیک پزی بازی میکرد. او اسم وسیله ای را ساخته بود صفحه پلوتو گذاشت و ان را در بازارهای محلی به شکل اسباب بازی می فروخت. بعد از مدتی این مخترع حاشیه ی صفحه پلاستیکی را خم کرد تا خاصیت ایرودینامیکی ان افزایش یابد. شکل منحصر به فرد ایرودینامیکی این صفحه کاری میکرد تا مدتی روی هوا معلق بماند یا به طرز شگفت انگیز چرخان چرخان تا دوردستها برود.
# فريزبي ( Frisbee )
# تفريحي براي تقويت سيستم هوازي و غير هوازي
# يک بازي فوق العاده همراه با همه ي اعضاي خانواده
# داشتن حالت آيروديناميکي
# تحويل به موقع

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی