مستند بعد پنجم - رازهاي ماورا الطبيعه
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

مستند بعد پنجم - رازهاي ماورا الطبيعه

قیمت: 5000 تومان

آیا پایان زندگی در مرگ است؟ و یا روح از بدن به بدن سرگردان دیگر منتقل می شود ؟ آیا چیزهایی مانند شیاطین ، ارواح یا شیطان وجود دارند ؟ پس از تحقیقات ضمنی و همکاری با محققان سطح بالا ، این سری بر روشن کردن حقایق تاکید دارد صحت جادو را از قرن های گذشته ؟ ، خرافات قدیم و همچنین در گزارش های مهیج ، تجربه فوق العاده حسی. را نشان می دهد ، چیزهایی را که نمی توان توضیح داد که واقعا وجود داشته باشد... سفر در جستجوی فراطبیعت تبت ، لهاسا و به دانشگاه های بزرگ جهان ؛ به بایگانی سری به سازمان سیا و کا گ ب ، واتیکان ، و مراکز تحقیقات هسته ای مدرن در جهان است. نتیجه ترکیب هیجان از تاریخ معاصر است ، گزارش سوابق علمی ، و لمس از سرما لرزیدن خوشایند در درون نیمه تاریک فراروانشناسی.
Near Death
افرادی که دچار حادثه میشوند و برای لحظاتی می میرند و روح از بدنشان خارج میشود, در آن لحظات چه چیزی می بینند یا به کجا می روند؟

Telepathy
این مستند به بررسی تله پاتی و ارائه نمونه هایی می پردازه که حتی یکی از این نمونه ها به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برمی گرده و پیش بینی فردی مبنی بر آزادی یکی از گروگانها بدلیل بیماری.

Reincarnation
تناسخ در جسمی جدید یا انتقال روح از بدن فردی مرده به بدن فردی جدید. آیا شما به آن اعتقاد دارید؟ اگر نه پس شواهد ارائه شده در این فیلم را چگونه توجیه می کنید؟
Ghosts
این مستند هم به درد افرادی میخوره که به ارواح و کلا مسائل ماوراء طبیعی علاقه دارند.
Exorcism
در مورد جن گیری و تسخیر ارواح پلید می باشد . آیا تحمل بیان حقایق را دارید ؟
Mind Over Matter
این مستند درباره توانایی ذهن انسان در حرکت اجسام - متقابلا عمل کردن با کامپیوترو ... می باشد. آیا انسانی که به طور معمول از 7 درصد توانایی مغرش استفاده میکند قادر به انجام چنین کارهایی است؟
ادا
مجموعه کامل مستند بعد پنجم
رازهاي ماورا الطبيعه
آيا پايان زندگي در مرگ است؟ و يا روح از بدن به بدن سرگردان ديگر منتقل مي شود ؟
آيا چيزهايي مانند شياطين ، ارواح يا شيطان وجود دارند ؟
گزارش سوابق علمي ، و لمس از سرما لرزيدن خوشايند در درون نيمه تاريک فراروانشناسي

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی