بازي همسايه جهنمي 1 تا 6
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

بازي همسايه جهنمي 1 تا 6

قیمت: 6000 تومان

بازي همسايه جهنمي 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 بهمراه راهنماي نصب و اجراي بازي بصورت فارسي ? قابل اجرا در تمامي كامپيوترها و لپ تاپها ? بدون محدوديت در تعداد دفعات نصب و اجرا ? شاد . خنده دار . سرگرم كننده و بسيار مفرح ? با تهيه اين بازي ديگر نگران چگونگي گذراندن اوقات فراقت خود نباشيد !! . . .
بازي همسايه جهنمي بازي جديد و ناشناخته اي نيست و اكثر افرادي كه به بازيهاي كامپيوتري علاقمند هستند با نام اين بازي آشنا هستند . اين بازي بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سني خاصي نبوده و نيست و تمامي افراد در سنين مختلف ميتوانند از اين بازي شاد . خنده دار و بسيار مفرح استفاده كنند .
داستان بازي در اين خلاصه ميشود كه شما در بازي در نقش همسايه مردم آزار ظاهر ميشويد و بايد هر چه در توان داريد به كار گيريد تا همسايه بدبختتان را اذيت كنيد و عصبانيش كنيد . شما در طول بازي بايد از چشم همسايه عصباني مخفي باشيد و دور بمانيد و هرگز در حوزه ديد همسايه ظاهر نشويد در اين صورت كتك مفصلي نوش جان خواهيد كرد و مجبور خواهيد شد از ابتداي مرحله بازي كنيد . در اين بازي شما بايد تا ميتونيد خرابكاري كنيد مثلا از جوهر پرينتر در نوشيدني همسايه بريزيد و يا روي تصوير همسر همسايه خط هاي سياه وحشتناك رسم كنيد و يا كاري كنيد كه همسايه توسط همسرش كتك بخورد و خيل از كارهاي ديگر كه درون بازي بصورت معما هستند و شما بايد خودتان كشف كنيد كه بايد با چه روشي همسايه بدبخت را عصباني كنيد .
تمامي نسخه‌هاي بازي از 1 تا 6
بازي استراژي
بازي خنده دار و مفرح
بسيار سرگرم كننده براي اوقات فراقت
نصب آسان

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی